Demo-les ‘Voorlichting op School’

HAARLEM – Op woensdag 10 september geeft het voorlichtingsteam van COC Kennemerland een demonstratieles van de lesmethode, die gebruikt wordt op middelbare scholen om thema’s als discriminatie, pesten en diversiteit bespreekbaar te maken. Het geven van voorlichting over homo-, bi- en transseksualiteit op school is één van de speerpunten van COC Kennemerland.

Wilt u weten, met welke voorlichtingsmethode COC Kennemerland werkt en hoe deze wordt overgebracht aan leerlingen? Bent u geïnteresseerd in een voorlichtingsles bij u op school? Denkt u erover om zelf voorlichter te worden? Dan nodigen wij u van harte uit om woensdag 10 september een kijkje te komen nemen en te ervaren hoe het is om voorlichting te krijgen van COC Kennemerland. Na de demonstratieles is er gelegenheid om vragen te stellen aan vrijwilligers van het voorlichtersteam.

Deelname is gratis, wel verzoeken wij u om zich aan te melden via voorlichting@coc-kennemerland.nl . De demonstratieles start om 20:00uur (inloop vanaf 19:30uur) in de Pletterij aan de Lange Herenvest 122 in Haarlem en zal rond 22:00 uur afgelopen zijn.

Meer informatie over voorlichting en COC Kennemerland is terug te vinden op de website www.coc-kennemerland.nl.

EINDE PERSBERICHT

NOOT VOOR DE REDACTIE, niet voor publicatie
Voor meer informatie en/of interviews over COC Kennemerland:
Diana van den Born, tel. 06-2698 6360