Monthly Archives: November 2014

LHBT IRAKEZEN IN GEVAAR

— Sorry, no English translation available now! — Paar weken terug het IND de Irakezen asielzaken aangehouden tot 15 oktober 2015. De staatssecretaris dhr. F. Teeven wilt de situatie in Irak onderzoeken. In dit nieuwe rapport die gisteren was gepresenteerd … Continue reading

Posted in Uncategorized | Comments Off on LHBT IRAKEZEN IN GEVAAR

Sabrina Jalees Shares The Story of Coming Out To Her Muslim Family

Coming out is never easy — but when compounded by cultural expectations, the path to living as one’s authentic self can be a tumultuous one. Comedian Sabrina Jalees was aware of her gay identity her entire life. In this heartwarming … Continue reading

Posted in Uncategorized | Comments Off on Sabrina Jalees Shares The Story of Coming Out To Her Muslim Family

Potverdomme

— Sorry, no English translation available now! — Homoseksualiteit is nog altijd een moeilijk onderwerp binnen de moslimgemeenschap. Maar vanuit die gemeenschap zijn er steeds meer initiatieven om homoseksualiteit bespreekbaar te maken. Een van deze initiatieven is de stichting Secret … Continue reading

Posted in Uncategorized | Comments Off on Potverdomme